Reserva de plaça
Els alumnes interessats en formar part del nostre centre hauran d’efectuar prèviament a a l’inici de l’activitat la reserva de plaça corresponent. Per realitzar la reserva és necessari que ens adreceu degudament emplenat el formulari d’inscripció amb les dades del nou alumne. Un cop el nostre centre l’hagi rebut, us trametrà un email amb les nostres dades bancaries per que realitzeu l’abonament de la matrícula abans de la data d’inici de l’activitat. Us preguem que un cop hàgiu realitzat l’abonament ens adreceu un mail de confirmació. D’aquesta forma podrem fer efectiva la vostra plaça.
Dia d’inici de
l’activitat
El dia d’inici
de l’activitat que hagiu triat caldrà finalitzar el registre d’inscripció amb
les vostres dades bancàries (IBAN, BIC i titular del compte) a fi d’emplenar
l’autorització que ens permetrà l’enviament mensual dels vostres rebuts.
Informació/seguiment de l’activitat
Us recordem que a banda de consultes directes que ens feu
arribar, el nostre centre manté una comunicació periòdica amb els seus alumnes
(a través del nostre web i per mitjà del vostre mòbil/email), mantenint-los
informats al llarg de tot el curs amb aquelles informacions que considera més
rellevants: recordatori de dates d’inici, dates de presentació, festius, tutories,
etc.